Főoldal

 

Szabályzat

 

Guildról

 

Lootrendszer

 

Taktika

 

Kasztokról

 

Addonok

 

Galéria

 

MOP cuccok

 

RAID infó

 

Archivum

 

 

Szerverünk:

Bhawk.hu

 

Iron Qon 10 Normal ...
2018 feb. 07

Taktika > Throne of Thunder > Jin'rokh the Breaker - Jin'rokh the Breaker HC - Horridon - Horridon HC - Council of Elders - Council of Elders HC - Tortos - Tortos HC - Megaera - Megaera HC - Ji-kun - Ji-kun HC - Durumu the Forgotten - Durumu the Forgotten HC - Primordius - Primordius HC - Dark Animus - Dark Animus HC - Iron Qon - Iron Qon HC - Twin Consorts - Twin Consorts HC - Lei Shen - Lei Shen HC - Ra-den (HC)

Throne of Thunder raid tizedik bossa Iron Qon, 152 Milla HP-val és az oldalán harcoló Quilenekkel.


Legendák szólnak Qon és Quilenjei brutalitásáról. A félelmet nem ismerő mogu parancsnok az "Iron Qon" nevet kapta magától a Thunder Kingtől, a rendíthetetlenségéért, mellyel győzelmet győzelemre halmozott a birodalom, a áldozatokat nem kímélve.


Setup:

2 Tank

2 Healer

6 DPS

 

 

The Quilen Champions: Iron Qon-nak 3 nountja van, kezdetben velük kell megütközni

Throw Spear: Qon egy random emberre dobja a dárdáját, ez 100.000 Physical damaget okoz becsapódáskor.

Impale: Qon beleszúra fegyverét az aktuális tankjába, ez a melee damagen kívül Bleed effectet rak fel, ami 40.000 Physical damaget okoz 2 másodpercenként. Ez az effect stackel.

Fist Smash: ha Iron Qon kezében épp nincsen fegyver, akkor a földet kezdi csapkodni, ez 25.000 Physical damaget okoz 0.75 másodpercenként 7.5 másodpercig.

Rising Anger: Iron Qon periodikusan növeli az általa okozott damaget 10%-kal.

Ignite Cyclone: Iron Qon tűzbe borít egy véletlenszerűen választott, a 2. mountjától visszamardt kis forgószelet, így az 20.000 Fire damaget okoz 2 másodpercenként.

Freeze Cyclone: Iron Qon megfagyaszt egy véletlenszerűen választott, a 2. mountjától visszamaradf kis forgószelet, így az befagyasztja azokat, akim hozzáérnek. A befagyott player 5% hp-t veszít 2 másodpercenként.

Ro'shak: Iron Qon első mountja. Energy Barja (Molten Energy) az összecsapás közben töltődik, a speciális képességeihez Molten Energyt használ.l

Molten Inferno: Ro'shak képessége 80.000 Fire damaget okoz az összes playernek, ez a képesség 10 Molten Energybe kerül.

Molten Overload: mikor Ro'shak Molten Energyje feltöltődik, akkor 1 másodpercenként Molten Infernot használ, míg teljesen le nem merül az Energyje. Ez idő alatt 50%-kal nő a Ro' shak okozta damage.

Unleashed Flame: Ro' shak csapást mér a nagyobb csoportokra, ez 700.000 Fire damaget okoz, ami egyenlően oszlik szét a 10 yardon belül összestackelt playerek között. Ez a képesség 30 Molten Energybe kerül.

Ro' shak akkor használja ezt a támadását, ha legalább 3 player összestackel.

Scorched: Ro' shak Unleased Flames képessége hagyja maga után ezt a debuffot, 20%-kal növeli a playert ért Fire damaget 30 másodpercre.

Ignite Spear: Burning Cinders: Ro' shak lávát lő mestere eldobott fegyverére, így a dárda becsapódás után pár másodperccel 25.000 Fire damaget okoz majd utána tüzes vonalakat lő ki magából több irányba is, ez 15.000 Fire damaget okoz másodpercenként a benne állóknak. A tűz egy idő után eltűnik.

Quet'zal: Iron Qon második mountja, ő Nature alapű spelleket használ

Arcing Lightning: Quet' zal egy viharfelhőt idéz egy random ember fölé. A felhő azonnal stunnolja a playert, elnyeli a playert ért healeket és 27.000 Nature damaget okoz a körülötte állóknak. A felhő nem fog eltűnni egészen addig, míg valaki ki nem szedi a stunnolt playert (rá kell kattintani a felhőre).

Windstorm: Quet' zal leidéz egy tornádót és belerántja az összes playert. A tornádóban lévő emberek 50.000 Nature damaget kapnak 2 másodpercenként és 80%-kal csökken az őket ért heal és absorb effectek, míg ki nem jutnak a viharból. A tornádó széle felé kisebb forgószelek (Rushing Wind) jelennek meg, ezek 1-1 adott pont körül mozognak, ezzel nehezítve a tornádóból való kijutást. A tornádón belül mindenki 50%-kal lassabban tud mozogni. A Windstorm lejárta után pár kisebb forgószél még visszamarad.

Rushing Winds: a Windstorm után visszamaradó kis forgószelek, ezek 137.654 Nature damaget okoznak 5.2 másodpercenként azoknak, akik véletlenül beletévednek.

Strike Spear: Storm Cloud: Quet' zal villámmal csap le Qon fegyverére, ettől az villámló vonalakat lő ki magából több itányba, amik egy jó ideig a földön maradnak. A villámok 100.000 Nature damaget okoznak azoknak, akik a vonalra lépnek és egy debuffot rak fel rájuk, 3x stackél a debuff 20 másodpercre stunnol.

Dam'ren: Iron Qon harmadik mountja, ő Frost alapű spelleket használ

Dead Zone: Dam' ren időnként 10 másodpercre 2 pajzsot idéz maga köré, a pajzs irányából érkező támadások nem érnek célba.

Frozen Resiliance: Dam' ren az őt ért damage 10%-át visszaveri a támadóra.

Freeze: Dam' ren befagyaszt egy playert 1-5 másodpercre, mikor a jég széttörik, akkor 96.000 Frost damaget okoz az összes playernek.

Freeze Spear: Frozen Blood: Dam' ren felerősíti mestere fegyverét, így az becsapódás után jeges csíkokat bocsát ki magából több irányba is, ezek a csíkok jó darabig megmaradnak. Azok, akik hozzáérnek a kék vonalhoz azonnal 100.000 Frost damaget kapnak majd 25%-kal csökkenti a melee, ranged támadási és castolási sebességüket. Ez az effect stackel.

 

 

 

Az összecsapás 4 fázisra bontható, az első 3 fázisban Iron Qon mountjait (Ro' shak, Quet' zal és Dam' ren) kell legyőzni, a 4. fázisban magát Iron Qont. Qon az első 3 fázisban periodikusan egy playerre dobja a dárjáját (Throw Spear). Az 1. fázisban az embereknek 3 csapatra kell bomlani, a csapatokban lévő emberek közül 2 állhat egymás mellett, a 3. fő 11 yardra állljon tőlük. Mikor 3 ember kerül 10 yardnál közelebb, Ro' shak rájuk lő (Unleashed Flame), ezzel lemeríti a Molten Energyjét, ez akadályozza a wipeot. A 3 csapatnak felváltva kell összeállni, ezzel kikényszerítve az Unleashed Flames használatát (kb 2-3 lövés után kell a következő csapatnak összeállni). A boss által dobált dárdából 5 irányba tűz fog kijönni, ezeket kell kerülget. A 2. fázisban az összerántós tornádóból (Windstorm) ki kell menekülni a bejárathoz, eközben pedig forgószeleket kell kerülgetni (Rushing Winds). A dárdábol előtörő kékes csíkokat kerülgetni és a playerek fölött megjelenő felhőkre (Arcing Lightning) kattintani. A 3. fázisban a kék csíkokat kell kerülgetni, AOE healelni és mikor megjelenik a boss körül a 2 pajzs (Dead Zone), a fedezetlen oldalról tovább kell ütni. A 4. fázisban mehet a BL/TW , itt teljes burst kell a bossra, aoe heal és a kék forgószeleket kell kerülgetni.

 

 

Tank: a 2 tanknak a terem közepén ajánlott tartani a Ro'shakot és Quet'zalt és úgy tauntolgatni, hogy a Bleeding effect (Impale) ne stackelődjön fel túlságosan. Az első 3 fázisban kerülni kell a dárdából előtörő színes csíkokat. Ro' shak Molten Energyjének lemerítéséhez néha beáll melléjük egy melee dps, ekkor ők hárman AOE damaget kapnak (Molten Inferno) és 30 Molten Energyt szednek el a bosstól. Quet' zalnál nincs különösebb dolguk, csak ki kell rohanni a tornádóból (Windstorm) a terem bejáratához miközben kerülgetik a kisebb forgószeleket (Rushing Winds). Dam' rennél úgy kell helyezkedni, hogy a bosst mindin arról az oldalról tudják ütni, ahol nem védi lila világító pajzs (Dead Zone), illetve észben tartani, hogy 10% damaget visszakapnak (Frozen Resiliance). Mikor a 3. mount is meghal, Iron Qonnal kell szembenézni, ebben a fázisban megy a BL/TW a boss 10 másodpercenként 10%-kal többet fog sebezni (Rising Anger) és periodikusan komolyabb AOE damaget oszt ki mindenkire (Fist Smash). Itt csak kerülgetni kell a visszamaradó kék csíkokat illetve a kék forgószeleket.

DPS: Ro' shakon a DPS karaktereknek 2 csapatra kell oszlani. 2 Ranged DPS + 1 Heal áll a bosstól messze (2 egymás mellett, 1 tőlük 11 yardra), 2 melee DPS áll a boss mögött (ha sok a Melee, akkor 2-2 felállásban átlósan a boss mögött). Az első 3 fázisban kerülni kell a dárdából előtörő színes csíkokat. Az összes ember próbálja meg tartani a meghatározott távolságot, ellenkező esetben könnyű wipeot előidézni. Quet' zalnál időnként egy felhő (Arcing Lightning) jelenik meg valaki felett, erre azonnal jobb kattolni kell, hogy kiszabadítsuk az illetőt. Egyszercsak Quet' zal egy tornádóval (Windstorm) mindenkit beránt középre, ekkor ki kell rohanni a terem bejáratához kívülre miközben a körbe-körbe mászkáló kisebb forgószeleket (Rushing Winds) is el kell kerülni. Dam' rennél úgy kell helyezkedni, hogy a bosst mindig arról az oldalról kell ütni, ahol nem védi a megjelenő lila világító pajzs (Dead Zone) és észben kell tartani, hogy a boss visszaveri a rá mért damage 10%-át (Frozen Resiliance). Ha a 3. is meghalt, akkor jön Iron Qon, itt nem kell nagy távolságot tartani, kb össze is lehet stackelni. A kék forgószeleket és a kék csíkokat kerülni kell, illetve a periodikus AOE alatt érdemes egy kisebb DefCD-t használni.

Heal: a tankok stackelődő Debuff (Impale) miatt egyre komolyabbb healt igényelnek. Az egyik Healernek is csatlakozni kell a Rangedek Soakoló csapatához (ugye 2 ember egymás mellett, a 3. 11 yardra), Ro' shaknál az éppen összeálló csapatra intenzíven kell healelni, ugyanis egyre többet fognak kapni az AOE-ből (Unleashed Flame).  Az első 3 fázisban kerülni kell az eldobott dárdából előtörő színes csíkokat. Ezen kívül Ro' shak periodikusan kis AOE damaget (Molten Inferno) tol mindenkire. Quet' zalnál miután beránt mindenkit a tornádó (Windstorm) közepébe, ki kell rohanni a terem bejáratához, miközben kerülgetni kell a kis forgószeleket (Rushing Winds). A tornádóban 80%-kal gyengébb minden heal és absorb. A playerek felett megjelenő felhőkre (Arcing Lightning) pedig jobb kattolni kell. Dam' ren visszaveri az őt ért damage 10%-át (Frozen Resiliance) és periodikusan AOE damaget tol (Freeze), így oda AOE heal kell. Miután Iron Qon beszállt periodikusan AOE damaget tol (Fist Smash) és felerősíti a forgószeleket, amik ezek után + AOE damaget jelentenek. Illetve Qon 10 secenként 10%-kal erősíti magát (Rising Anger).

 

 

Tank (Blood DK) Heal (Restoration Shaman) Dps
     
-

 

Videók teljesképernyős lejátszásához YouTube Flash Player kiegészítő szükséges!!

 

 
 
Forgotten Society (c) 2016